...jest pusty
Kwiatki św. Franciszka z Asyżu
Szybki podgląd
8,99 zł
Ludzie bezdomni  (oprawa twarda kolorowa)
Szybki podgląd
19,18 zł
Nad Niemnem  (oprawa twarda kolorowa)
Szybki podgląd
19,79 zł
Ojciec Goriot   (oprawa miękka)
Szybki podgląd
9,58 zł
Potop  (oprawa twarda kolorowa)
Szybki podgląd
47,98 zł
Potop  (oprawa miekka)
Szybki podgląd
47,93 zł
Proces
Szybki podgląd
18,00 zł
Romeo i Julia
Szybki podgląd
7,79 zł
Go-Balon G90 Metalic MIX 100 sztuk - GODAN
Szybki podgląd
46,10 zł
Gdzie raki zimują?
Szybki podgląd
22,34 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPozostałeEdukacjaIndywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością

Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością

20,16 zł
EAN: 9788371342370
ISBN/ISSN: 978-83-7134-237-0
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (6 szt.)
Waga:0.19 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Format B5

stron 104





Książka jest przeznaczona dla nauczycieli i terapeutów uczniów niepełnosprawnych, ale mogą z niej korzystać także rodzice tych dzieci.
Jest to opracowanie mające na celu ułatwić pracę pedagoga przez wskazanie mu treści kształcenia i przewidywanych osiągnięć dziecka w kolejnych klasach. Najważniejsze cechy publikacji to:
– Przejrzystość i czytelność: materiał jest ujęty w tabele, treści kształcenia powtarzają się w każdej klasie odpowiednio poszerzone o kolejne, oczekiwane umiejętności dziecka. Tabele łatwo zestawiać, porównywać i do nich wracać.
– Pomoce do pracy: publikacja zawiera wykaż najważniejszych i najskuteczniejszych metod pracy z dziećmi wraz z ich krótką charakterystyką i wyborem bibliograficznym. Ponadto autorki zebrały ćwiczenia pomocne w osiąganiu celów. Wykaż tych ćwiczeń znajduje się na końcu publikacji. Dzięki czytelnym odnośnikom w tabelach łatwo je odnaleźć w trakcie realizacji programu, można też korzystać z nich w innych sytuacjach, np. w czasie zabawy (większość ćwiczeń opiera się na formie zabawowej).
– Elastyczność: książka nie zawiera gotowych scenariuszy, nie narzuca żadnej z metod, ponieważ praca z dzieckiem niepełnosprawnym pełna jest niespodziewanych sytuacji. Terapeuta, nauczyciel, rodzic powinien tak dobrać metody i formy pracy, by osiągnąć jak najlepsze rezultaty. Każde dziecko z niepełnosprawnością jest inne, należy więc się do niego dostosować – to co dobre dla jednego ucznia, drugiego może drażnić i zniechęcić.
– Wstęp skrótowo, lecz treściwie daje ogólny obraz edukacji dzieci upośledzonych ze szczególnym zwróceniem uwagi na ich potrzeby. Pozwala lepiej zrozumieć ucznia i daje podstawy do oceny jego i programu.



Wydawnictwo HARMONIA
Liczba stron 104

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.