...jest pusty
Kwiatki św. Franciszka z Asyżu
Szybki podgląd
8,99 zł
Ludzie bezdomni  (oprawa twarda kolorowa)
Szybki podgląd
19,18 zł
Nad Niemnem  (oprawa twarda kolorowa)
Szybki podgląd
19,79 zł
Ojciec Goriot   (oprawa miękka)
Szybki podgląd
9,58 zł
Potop  (oprawa twarda kolorowa)
Szybki podgląd
47,98 zł
Potop  (oprawa miekka)
Szybki podgląd
47,93 zł
Proces
Szybki podgląd
18,00 zł
Romeo i Julia
Szybki podgląd
7,79 zł
Go-Balon G90 Metalic MIX 100 sztuk - GODAN
Szybki podgląd
46,10 zł
Gdzie raki zimują?
Szybki podgląd
22,34 zł

Koncentruję się więc rozwiązuję.

30,00 zł
Producent: Anna Częścik
EAN: 9788371344183
ISBN/ISSN: 978-83-7134-418-3
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (3 szt.)
Waga:0.38 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Wydanie 2010r.

Oprawa teczka.

Strony 12.

Format 20,5x29,5 cm.


Głównym celem tej publikacji jest ćwiczenie umiejętności spostrzegania różnic oraz szukania podobieństw w zestawach bardzo do siebie zbliżonych pod względem graficznym i kolorystycznym. Publikacja ta służy więc przede wszystkim kształceniu sprawności analizatora wzrokowego. Poza tym dzieci poprzez zabawę uczą się koncentracji. Mają również możliwość samodzielnego sprawdzenia swoich umiejętności.
Całość składa się z przewodnika, 20 dwustronnych kart (zestawów) formatu A4 oraz folii z plastikowymi kieszonkami. Każdy zestaw to 8 pokolorowanych, podobnych do siebie rysunków wykonanych ręcznie (wersja trudniejsza) oraz 8 kolorowych ilustracji przedstawiających z reguły ten sam obiekt, ale w 4 różnych ujęciach (wersja łatwiejsza).
Zadaniem dziecka jest połączenie identycznych obrazków w pary i włożenie ich do plastikowych kieszonek.
Koncentruję się, więc rozwiązuję to propozycja dla dzieci w wieku przedszkolnym, wczesnoszkolnym i dzieci starszych, na przykład z deficytami rozwojowymi lub tych, których rozwój jest globalnie opóźniony.
Wydawnictwo HARMONIA
Rok wydania 2010
Liczba stron 12

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.